Kosmetika SVR vstupuje do českých lékáren

o-svr

Víte, proč byste měli věnovat pozornost kosmetické značce SVR, která má téměř šedesátiletou tradici, ale na českém trhu šla doposud sehnat spíše výjimečně?

Kosmetika SVR je výjimečná svým složením, v porovnání s konkurenčními produkty obsahuje více koncentrovaných účinných látek. Produkty nejsou jen plné super účinných látek, ale také jsou testované na endokrinní disruptory, což jsou látky, které negativně zasahují do normálních funkcí endokrinního systému a mohou tak narušovat fyziologické funkce hormonů.

Produkty mám vyzkoušené takzvaně „na vlastní kůži“, vím, že fungují a věřím jim. Doporučila mi je má mamka, které je zase doporučili její známí z Francie. Ona sama byla nadšená z účinků a z krátké doby, po které se projevily,“ vzpomíná Katka Ortinská, která má sama vysoce reaktivní pleť se silnými sklony k začervenání. „Například mi stačí i lehké poškrábání a hned mi naskočí rudé fleky. Zároveň mě trápí rozšířené žilky v obličeji. Vždy jsem tedy používala dermokosmetiku, ale na řadu jiných krémů moje pokožka negativně reagovala. Když už jsem našla nějaký, který by mi vyhovoval, bylo to jen dočasné. Kosmetiku SVR používám dlouhodobě, nemusím ji měnit a jejich přípravky mi pomohly s řadou kožních problémů, jako je začervenání, pocity přehřátého obličeje, ale také s hrubou kůží na rukou, která mě provází od dětství,“ svěřila se manažerka.

Kosmetiku zkoušela celá rodina a právě samé pozitivní zkušenosti s produkty této značky vedly Katku Ortinskou k rozhodnutí, že bude kosmetiku do Čech dovážet. A to přes to, že chtěla původně obchodovat s dekorativní kosmetikou, jíž se také věnuje. „V létě jsme začali s oslovováním vybraných lékáren a postupně rozšiřujeme počet těch, s nimiž spolupracujeme. Je složité v současné době konkurovat zavedeným značkám, ale naštěstí se nám daří kvalitou produktů zákazníky přesvědčit a zaujmout,“ svěřila se jednatelka firmy IVS Trade, která je výhradním distributorem Laboratoire Dermatologique SVR v Česku.

Podle ní produkty díky velmi vysoké koncentraci účinných látek prostě patří do prostředí lékáren, i když nabízet by je po internetu by bylo možná jednodušší. Jenomže tyto produkty dokáží svými účinky dokonce konkurovat i některým lékům na předpis. „Je to kosmetika, která má za své poslání lidem pomáhat. Lidé, kteří mají nějaký kožní problém nebo nedokonalost, hledají pomoc právě v lékárnách,“ vysvětluje Ortinská.

Začalo to skoro před 60 lety

Kosmetiku SVR vytvořil v roce 1962 manželský pár francouzských lékárníků, Simone a Robert Véretovi. Jejich cílem bylo vytvoření kosmetiky, která by obsahovala účinné dermatologické látky v nejvyšší koncentraci a zároveň byla šetrná k pleti. Nicméně nemíchali jen již existující složky, své krémy tvořili od základů, a tak vznikly dosud nepřekonané přípravky, co se týká účinku pleť a jejich tolerance.

Společnost postupně rostla, z malé rodinné firmy se stala přední dermo-kosmetická značka nejdříve ve Francii a pak v celém světě. Na jejím růstu se podílel nejdřív syn a pak i vnuk zakladatelů. Nyní přípravky SVR předepisují dermatologové ve více než 45 zemích světa.

Přestože má značka světový úspěch, neztratila své původní hodnoty. Stále je autentická, etická a upřímná ve spojení s mimořádnou péčí a kvalitou. To jsou vlastnosti, které jí umožnily stát se příkladem pro ostatní značky na trhu a nabízet přípravky pro všechny typy pleti, včetně té nejcitlivější.